Bakı. 6 sentyabr. REPORT.AZ/ “MasterCard” və “Crescent Rating” təşkilatları müsəlman turistlərin səyahət istiqamətləri və tələblərini araşdıran "Müsəlmanların Qlobal Səyahət İndeksi (GMTI) 2016" hesabatını dərc edib. “Report” xəbər verir ki, hesabata əsasən, Malayziya, BƏƏ və Türkiyə ən yüksək indeks göstəricilərinə malik olmaqla müsəlman turistlər üçün ən məşhur istiqamətlər siyahısında ilk sıralarda yer alıb. Ümumilikdə, 130 turizm istiqamətini əhatə edən araşdırma nəticəsində İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı (İƏT) ölkələri sırasında Azərbaycan 20-ci yerdə qərarlaşıb.
Ötən ilin hesabatı ilə müqayisədə BƏƏ bir pillə irəliləyərək İƏT istiqamətləri siyahısında ikinci yerə sahib çıxıb. Fars körfəzi ölkələrinin əməkdaşlıq şurasının digər üzvləri olan Qətər, Səudiyyə Ərəbistanı, Oman və Bəhreyn də ilk onluqda yer alıb. Siyahıda liderliyi Malayziya qoruyub saxlayıb.
İƏT-ə üzv olmayan ölkələrdən isə Sinqapur birinci olub. Növbəti sıralarda Tayland, Böyük Britaniya, CAR və Honkonq qərarlaşıb.
Bununla yanaşı, araşdırmanın nəticələrinə əsasən, 2015-ci ildə qlobal olaraq orta hesabla 117 mln. müsəlman turist qeydə alınıb ki, bu da ümumilikdə turizm bazarının 10%-ni təşkil edir. Sözügedən göstəricinin 2020-ci ilədək 168 mln. nəfərə və ya ümumi turist axınının 11%-nə çatacağı gözlənilir. Qeyd olunan tarix üçün müsəlman turistlərin xərclərinin 200 mlrd. ABŞ dollarını üstələyəcəyi proqnozlaşdırılır.
Asiya və Avropa ölkələri ümumilikdə müsəlman turist axınının 87%-ni qəbul etməklə müsəlman turistləri cəlb edən əsas iki region olub.
Sürətlə inkişaf edən bu sektor üzrə ən geniş araşdırmanın nəticələrinə əsasən, təqdim olunmuş hesabatda Orta Şərq və Afrika regionundan 8 ölkə müsəlman turistləri üçün ən yaxşı səyahət istiqamətlərinin ilk onluğunda yer alıb.
“Orta Şərq və Afrika regionundan olan 8 ölkənin “MasterCard” və “Crescent Rating”in təqdim etdiyi yeni hesabatda yüksək sıralarda yer alması bizi sevindirir. Bu göstəricilər regionun inkişafı və sürətlə böyüməkdə olan müsəlman turist bazarının tələblərinə köklənməsini vurğulayır. Bu da məqsədəuyğun bir addımdır. Belə ki, məhz müsəlman turist sektoru uzunmüddətli dayanıqlı iqtisadi inkişafın aparıcı qüvvələrindən birinə çevrilməkdədir”, - deyə “MasterCard”ın Orta Şərq və Afrika regionu üzrə prezidenti Raqu Malhotra (Raghu Malhotra) bildirib.
GMTI 130 turizm istiqamətini dünyanın ən sürətlə inkişaf edən turizm sektoru üzrə müfəssəl təhlilini həyata keçirən və bu sahədə dolğun məlumat təqdim edən bir araşdırmadır. Bu indeks turizm məkanlarına, səyahət xidmətlərinə və investorlara müsəlman turizm sektorunun inkişafı və dəyişikliklərini izləməyə imkan verən bir göstəricidir.
Məlumata görə, 130 turizm istiqamətinin hər biri GMTI-də ailəvi istirahətin uyğunluğu, xidmət səviyyəsi, təklif olunan imkanlar və seçimlər, marketinq təşəbbüsləri və turist axını kimi meyarlara əsasən qiymətləndirilir. Bu ildən etibarən daha iki meyar – hava nəqliyyatı və vizanın alınması ilə bağlı əməliyyatlar da nəzərdən keçirilir. Bu keyfiyyətlər ümumilikdə qiymətləndirilərək hər bir təyinat nöqtəsi üçün vahid indeks tərtib olunur.
- "GMTI 2016" indeksinin İƏT-ə daxil olan Top-20 istiqaməti
-
YER
GMTI 2016 indeksində mövqe
İstiqamət
Göstərici 1
1
Malayziya
81.9
2
2
BƏƏ
74.7
3
3
Türkiyə
73.9
4
4
İndoneziya
70.6
5
5
Qətər
70.5
6
6
Səudiyyə Ərəbistanı
70.4
7
7
Oman
70.3
8
9
Mərakeş
68.3
9
10
İordaniya
65.4
10
11
Bəhreyn
65.3
11
12
Bruney
64.6
12
13
Küveyt
64.1
13
14
Tunis
63.7
14
15
İran
63.6
15
16
Qazaxıstan
63.3
16
17
Misir
63.1
17
18
Maldiv
61.8
18
19
Banqladeş
60.0
19
22
Əlcəzair
58.5
20
23
Azərbaycan
57.3