Cari ilin 2-ci rübü ərzində ümumölkə yerüstü televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların məzmun-janr statistikası açıqlanıb.
"Report" xəbər verir ki, bu barədə Audiovizual Şura məlumat yayıb.
Bildirilib ki, Audiovizual proqramların monitorinqi, təhlili və kommunikasiya şöbəsinin açıqladığı statistikaya əsasən, ümumi olaraq açıq ümumölkə yerüstü televiziya yayımında son 3 ay ərzində efirdə olmuş proqramların 24,1%-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.
Sıralamada daha sonra idman proqramları (16,4%) və reklam məzmunlu materiallar (14,4%) yer tutur.
Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9 % olub.