Bu ilin yanvar-mart aylarında Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçılara 9,5 milyard manatlıq, o cümlədən 5,2 milyard manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 4,3 milyard manatlıq qeyri-ərzaq malları satılıb.
“Report” bu barədə Dövlət Statistika Komitəsinə istinadən xəbər verir.
Məlumata görə, 2020-ci ilin yanvar-mart ayları ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə 1,1 %, o cümlədən qeyri-ərzaq malları üzrə 4,7 % azalmış, ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları üzrə isə 2,1 % artıb.
Hesabat dövründə əmtəə bazarı aşağıdakı göstəricilərlə xarakterizə olunub:
Məhsul qruplarının adları |
Satışdan gəlir, milyon manatla |
2020-ci ilin yanvar-mart aylarına nisbətən, faizlə |
Pərakəndə ticarət dövriyyəsi | 9 524,8 | 98,9 |
o cümlədən: | ||
ərzaq məhsulları | 4 628,8 | 102,2 |
içkilər və tütün məmulatları | 548,8 | 100,8 |
toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabılar | 1 559,6 | 99,1 |
elektrik malları və mebellər | 477,8 | 89,4 |
kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsulları | 65,4 | 102,4 |
əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatlar | 216,1 | 145,5 |
avtomobil benzini və dizel yanacağı | 514,1 | 90,8 |
digər qeyri-ərzaq malları | 1 514,2 | 90,0 |
Hesabat dövründə alıcıların son istehlak məqsədilə aldıqları mallara xərclədiyi vəsaitin 48,6 %-i ərzaq məhsullarının, 5,8 %-i içkilər və tütün məmulatlarının, 16,4 %-i toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 5,4 %-i avtomobil benzini və dizel yanacağının, 5 %-i elektrik malları və mebellərin, 2,2 %-i əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatların, 0,7 %-i kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 15,9 %-i isə digər qeyri-ərzaq mallarının alınmasına sərf olunub
2021-ci ilin yanvar-mart aylarında istehlak məhsullarının dəyər ifadəsində 25,8 %-i ticarət müəssisələri, 50,1 %-i fərdi sahibkarlar tərəfindən, 24,1 %-i isə bazar və yarmarkalarda satılıb. 2020-ci ilin yanvar-mart ayları ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə müəssisələr üzrə 7,3 %, fərdi sahibkarlar üzrə 3,7 % artıb, bazar və yarmarkalarda isə 16,3 % azalıb.
Hesabat dövründə ticarət şəbəkəsində bir ölkə sakini orta hesabla ayda 318,1 manatlıq, o cümlədən 172,9 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 145,2 manatlıq qeyri-ərzaq malları alıb.