Yevlax sakini ağrıkəsici dərmandan zəhərlənib
Hadisə
- 13 yanvar, 2018
- 17:19
Report.az-ı Google seçilmiş mənbələrinə əlavə edin
Yeniliklərdən dərhal xəbərdar olun!
Yevlax. 13 yanvar. REPORT.AZ/ Yevlax rayonunun Aran qəsəbəsində zəhərlənmə hadisəsi baş verib.
"Report”un Şirvan bürosu xəbər verir ki, 1994-cü il təvəllüdlü qəsəbə sakini Dursun Hüseyn qızı Məmmədova dərman qəbul etdikdən sonra halı pisləşib, allerqik şok keçirib və ağır vəziyyətdə xəstəxanaya aparılıb.
Xəstə tibbi yardım aldıqdan sonra Reanimasiya şöbəsinə yerləşdirilib.
D.Məmmədovanın ağrıkəsici kimi istifadə olunan "Spazmalqon"dan zəhərləndiyi bildirilir.
Son xəbərlər
22:30
Foto
Kriştianu Ronaldunun 2008-ci ildə qazandığı "Qızıl top" mükafatı bütün dövrlərin ən yaxşısı seçilib
Futbol
22:24
FES uçot dərəcəsini 4 % səviyyəsində saxlayıb
Digər ölkələr
22:00
Maduronun işinə baxan hakim Elvin Hellerştayn 92 yaşında vəfat edib
Digər ölkələr
21:53
İlham Əliyev dəmir yolu qəzası ilə bağlı İspaniyanın Baş nazirinə başsağlığı verib
Xarici siyasət
21:49
"Barselona" Xulian Alvaresə görə kəsilən cərimədən şikayət edəcək
Futbol
21:42
Azərbaycan ilə FAO arasında əməkdaşlıq müzakirə olunub
Xarici siyasət
21:27
Foto
Azərbaycan və Sudan arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq müzakirə edilib
Mədəniyyət
21:22
Ərdoğan Ankarada Tokayevlə görüşüb
Region
21:16
Foto
Xankəndidə rəqəmsal texnologiyaların rəqabət mühitinə təsiri müzakirə edilib
Biznes