Bakı. 3 avqust. REPORT. AZ/ Bu ilin iyul ayında Azərbaycan
Məlumatda qeyd edilib ki, həmin müraciətlərin 4 194-ü (43,2%) sosial təminat, 2 343-ü (24,1%) əmək qanunvericiliyi, 1 295-i (13,3%) ƏƏSMN-nin elektron xidmətlərindən istifadə, 1 157-i (11,9%) tibbi-sosial ekspertiza və əlilliyi olan şəxslərin reabilitasiyası, 727-i (7,5%) isə məşğulluq məsələlərini əhatə edib. İyul ayında "142-Çağrı mərkəzi"nə daxil olan müraciətlərin 9 080-i qeyd olunan fəaliyyət sahələri ilə əlaqədar sorğu xarakteri daşıyıb. Vətəndaşları maraqlandıran suallar nazirliyin mütəxəssisləri tərəfindən aidiyyəti üzrə dolğun izahatlar verilərək cavablandırılıb.
Daxil olan müraciətlərin yalnız 636-da (6,1 faiz) ayrı-ayrı vətəndaşlar onların əmək və sosial təminat hüquqlarının müəyyən olunması məsələlərini, habelə təklif və şikayətlərini ifadə ediblər. Həmin müraciətlər müraciət vərəqəsi əsasında araşdırılaraq cavablandırılması üçün nazirliyin müvafiq struktur bölmələrinə göndərilib.