Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsi 3% artıb

Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsi 3% artıb Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçılara 30 350,1 milyon manatlıq, o cümlədən 16 406,3 milyon manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 13 943,8 milyon manatlıq qeyri-ərzaq malları satılıb.
Maliyyə
15 Oktyabr , 2021 10:42
Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsi 3% artıb

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçılara 30 350,1 milyon manatlıq, o cümlədən 16 406,3 milyon manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 13 943,8 milyon manatlıq qeyri-ərzaq malları satılıb.

"Report" xəbər verir ki, bu barədə Dövlət Statistika Komitəsi məlumat yayıb.

Məlumata görə, ötən ilin yanvar-sentyabr ayları ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə 2,8 %, o cümlədən ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları üzrə 2,4 %, qeyri-ərzaq malları üzrə 3,3 % artıb.

Hesabat dövründə əmtəə bazarı aşağıdakı göstəricilərlə xarakterizə olunub:

Məhsul qruplarının adları Satışdan gəlir, milyon manatla

2020-ci ilin yanvar-sentyabr aylarına nisbətən, faizlə

Pərakəndə ticarət dövriyyəsi 30 350,1 102,8
o cümlədən:
ərzaq məhsulları 14 859,5 102,6
içkilər və tütün məmulatları 1 546,8 100,5
toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabılar 4 561,1 101,1
elektrik malları və mebellər 1 663,1 102,0
kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsulları 277,7 122,0
əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatlar 682,0 136,1
avtomobil benzini və dizel yanacağı 1 820,6 103,1
digər qeyri-ərzaq malları 4 939,3 101,4

Hesabat dövründə alıcıların son istehlak məqsədilə aldıqları mallara xərclədiyi vəsaitin 49 %-i ərzaq məhsullarının, 5,1 %-i içkilər və tütün məmulatlarının, 15 %-i toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6 %-i avtomobil benzini və dizel yanacağının, 5,5 %-i elektrik malları və mebellərin, 2,2 %-i əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatların, 0,9 %-i kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 16,3 %-i isə digər qeyri-ərzaq mallarının alınmasına sərf olunub.

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında istehlak mallarının dəyər ifadəsində 27,4 %-i ticarət müəssisələri, 49,1 %-i fərdi sahibkarlar tərəfindən, 23,5 %-i isə bazar və yarmarkalarda satılıb. Ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə müəssisələr üzrə 22,5 % artıb, fərdi sahibkarlar üzrə 2,7 %, bazar və yarmarkalarda 3,9 % azalıb.

Hesabat dövründə pərakəndə ticarət şəbəkəsində bir ölkə sakini orta hesabla ayda 336,8 manatlıq, o cümlədən 182,1 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 154,7 manatlıq qeyri-ərzaq malları alıb.

Son xəbərlər

Orphus sistemi