Qəzetin məlumatına görə, bu günə qədər BTQ-nin Türkiyədən keçən hissəsinin tikintisinə təxminən 101,964 mln. manat (290 mln. TL) qoyulub və planlaşdırılmış işin həcminin cəmi 39%-i görülüb.
Bundan sonra, layihənin qiyməti tunellərin və ölkənin çətin keçilə bilən regionlarında sahələrin tikilməsi zərurəti ilə əlaqədar iki dəfə artıb. Hazırda Türkiyədən keçən hissənin tikintisinin ümumi dəyəri 527 mln. manata (1,5 mlrd. TL) qədər artıb.
"Yekun və ilkin hesablamalar arasındakı bu fərq Türkiyə hökumətini ciddi şəkildə narahat edir və bunun səbəblərinin aydınlaşdırılması üçün yoxlama qrupu yaradılıb", - deyə qəzetdə vurğulanır.
Qeyd edək ki, Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu magistralının 2015-ci ilin sonunda istismara verilməsi, pilot qatarın isə bu ilin sonunda xəttə buraxılması planlaşdırılır.