"Uşaqlara qarşı zorakılığın aradan qaldırılması üçün daha çox məktəb psixoloqları ilə işləməyə üstünlük veririk. Çünki məktəb psixoloqlarının bütün şagirdlərlə işləmək funksiyası var. Lakin bu məsələdə müəyyən probləmlərimiz var".
"Report" xəbər verir ki, bunu
Onun sözlərinə görə, bu gün Azərbaycanda fəaliyyət göstərən orta məktəblərin yalnız 64 faizində məktəb psixoloqu var: "Yəni məktəblərdə 2500 psixoloq işləyir. Qalan məktəblərdə isə psixoloq ştatları vakantdır. Məktəblərdə ixtisası psixoloq olan şəxslərə ehtiyac var. Psixoloqların müəyyən hissəsi ali təhsilli deyil, onlar yenidən hazırlanma təhsili alıblar".
Sektor müdiri bildirib ki, digər çətinlik həm 150 şagirdi olan məktəbdə, həm də 2000 şagirdi olan məktəbdə cəmi 1 psixoloqun işləməsi məsələsidir: "Hazırda "Təhsil haqqında" qanuna uyğun olaraq "Psixoloji xidmətin təşkili haqqında" qanun layihəsi hazırlanaraq Nazirlər Kabinetinə təqdim edilib. Orada nəzərdə tutulur ki, psixoloqların sayı şagirdlərin sayına uyğunlaşdırılsın. Hesab edirəm ki, bu bizim işimizə müsbət təsir göstərəcək".
F.Həmzəyev qeyd edib ki, ailələrin məktəblə əlaqəsini genişləndirilmək məqsədi ilə onların ailə vəziyyəti də öyrənilib: "30 minə yaxın ailədə ata ana ayrılıb, əlbəttə bunun da uşaqların psixologiyasına təsiri var. Yaxud müəyyən qisim uşaqlar hər iki valideyndən məhrum olublar. Əlbəttə, belə uşaqların zərərli vərdişlərə yiyələnmə ehtimalı daha çoxdur. Ona görə də belə uşaqları müəyyən edərək onlarla iş aparırıq".
"Deməzdim ki, Azərbaycanda zorakılığa məruz qalma, zərərli vərdişlərə qoşulan uşaqların sayı yox dərəcəsindədir. Əlbəttə belə uşaqlar var. Bizim həmin uşaqların məktəb təlimlərinə cəlbində də müəyyən problemlərimiz olur. Qanunlarımızda bu məsələ ilə bağlı boşluqlar özünü göstərir. Misal olaraq, Azərbaycanda icbari təhsil 9 illikdir. İcbari təhsil səviyyəsində də təhsildən yayınan lar da var. Belə uşaqların əksəriyyəti məhz valideynləri tərəfindən təhsildən yayındırılır. Həmin uşaqlar təsərrüfat və digər işlərə cəlb olunur. Həmin uşaqların icbari təhsilə cəlb edilməsində müəyyən çətinliklərimiz var. Risk faktorlu uşaqları müəyyən etməyə çalışırıq. Hətta məktəblərdə intihara meylli uşaqları da müəyyən edirik. Əsas hədəf və məqsədlərimizdən biri belə uşaqlarla işləməkdir", - nazirlik rəsmisi deyib.