Bakı. 5 yanvar. REPORT.AZ/ "Teleradio dilində səslənən hər bir söz, o cümlədən verilişlərin adı leksik normaya uyğun olmalıdır".
"Report" xəbər verir ki, bunu
Monitorinq qrupunun üzvünün sözlərinə görə, verilişlərin adında alınma sözlərdən daha çox istifadə edilir: "Məsələn, teleyayımlarda- “Space”də “Praym-şok”; “Lider”də “Retro-Lounge”, “Texnopark”, “Avtoqraf”, “Solo”, “Fortuna”, “Təmir menyusu”; “ATV”də “Stand up”; “İTV”də “Antrakt”, “Oberton”, “Xəzər”də “Harmoniya”, “ARB”də “Turist”, “Kriminal”, “Rezonans”; radioyayımlarda - “Anten”də “Meqapolis”; “100.5 FM”də “Poliqon”, “Multivitamin”; “106 FM”də “İnvestor”; “ASAN”da “Obla Air” və s. Verilişlərinə yad adlar qoyan telekanallar siyahısında “Lider”, radiokanallar arasında isə “100.5 FM” liderlik edir. Nəinki verilişlərin, hətta telekanalların adları arasında da xarici sözlər ilə ifadə olunanlar az deyil: “Lider”, “Space”, “Antenn”, “Jazz FM”; “Space 104 FM”, “Media FM”, “Avto FM”. Bu məqamda qeyd edək ki, dövlət başçısı