Yuxarı
    Bağlamaq

    Azərbaycandakı banklar müştəriləri ilə hansı dildə danışır? - MONİTORİNQ - YENİLƏNİB

    Bankların yarısı müştərilərini 3 dildə dinləyir

    Bakı. 17 yanvar. REPORT.AZ/ Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 32 kommersiya bankından 20-nin Çağrı Mərkəzində (Call Center) müştərilərə istədiyi dildə sual vermək imkanı yaradılıb. 

    Bu, “Report”un apardığı araşdırma nəticəsində məlum olub.

    Araşdırmaya əsasən, 20 bankdan 18-i müştəriləri ilə 3 dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində danışır. “AFB Bank” müştərilərini Azərbaycan, türk və ingilis dillərində, “Amrahbank” isə Azərbaycan və ingilis dillərində dinləməyə hazırdır. 12 bank isə müştərilərə “istədiyi dili seçmək” imkanı yaratmayıb.

    Kommersiya bankının adı Çağrı Mərkəzinin danışıq dili imkanları
    Azərbaycan Türk Rus İngilis
    1 Accessbank + - + +
    2 AFB Bank + + - +
    3 AGBank + - + +
    4 Amrahbank + - - +
    5 Atabank + - - -
    6 International Bank of Azerbaijan + - + +
    7 Azerbaijan Industry Bank + - - -
    8 Azer-Turk Bank + - + +
    9 Bank Eurasia + - + +
    10 Bank of Baku + - + +
    11 Bank BTB + - - -
    12 Bank Respublika + - + +
    13Silkway Bank + - + +
    14 Bank VTB (Azerbaijan) + - + +
    15 Caspian Development Bank + - + +
    16 Demirbank + - + +
    17 Expressbank + - + +
    18 Gunaybank + - - -
    19 Xalg Bank + - - -
    20 Kapital Bank + - - -
    21 Bank Melli Iran – Baku + - - -
    22 Muganbank + - - -
    23 Nakhchivanbank + - - -
    24 NBC Bank + - + +
    25 Nikoil Bank + - + +
    26 National Bank of Pakistan – Baku + - - -
    27 PASHA Bank + - + +
    28 Rabitabank + - + +
    29 Turanbank + - + +
    30 Unibank + - + +
    31 YapiKredi Bank Azerbaijan + - - -
    32 Ziraat Bank Azerbaijan + - - -
    Mətndə orfoqrafik səhv aşkar etdinizsə, səhv olan hissəni qeyd edib Ctrl + Enter düymələrini sıxın.

    Xəbər lenti

    Ən azı bir bölmə seçilməlidir

    Bütün xəbərlər


    Orphus sistemi