Bu ilin yanvar-noyabr aylarında Azərbaycanın pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçılara 38 milyard 327,5 milyon manatlıq, o cümlədən 20 milyard 751,2 milyon manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 17 milyard 576,3 milyon manatlıq qeyri-ərzaq malları satılıb.
“Report” xəbər verir ki, bu barədə Dövlət Statistika Komitəsi məlumat yayıb.
Bildirilir ki, ötən ilin yanvar-noyabr ayları ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə 3 %, o cümlədən ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları üzrə 2,5 %, qeyri-ərzaq malları üzrə 3,6 % artıb.
Hesabat dövründə əmtəə bazarı aşağıdakı göstəricilərlə xarakterizə olunub:
Məhsul qruplarının adları | Satışdan gəlir, milyon manatla |
2020-ci ilin yanvar-noyabr aylarına nisbətən, faizlə |
Pərakəndə ticarət dövriyyəsi | 38 327,5 | 103,0 |
o cümlədən: | ||
ərzaq məhsulları | 18 842,2 | 102,7 |
içkilər və tütün məmulatları | 1 909,0 | 100,4 |
toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabılar | 6 022,7 | 101,8 |
elektrik malları və mebellər | 2 040,8 | 101,2 |
kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsulları | 373,6 | 128,6 |
əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatlar | 851,2 | 131,2 |
avtomobil benzini və dizel yanacağı | 2 279,5 | 103,8 |
digər qeyri-ərzaq malları | 6 008,5 | 101,7 |
Hesabat dövründə alıcıların son istehlak məqsədilə aldıqları mallara xərclədiyi vəsaitin 49,1 %-i ərzaq məhsullarının, 5 %-i içkilər və tütün məmulatlarının, 15,7 %-i toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6 %-i avtomobil benzini və dizel yanacağının, 5,3 %-i elektrik malları və mebellərin, 2,2 %-i əczaçılıq məhsulları və tibbi ləvazimatların, 1 %-i kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 15,7 %-i isə digər qeyri-ərzaq mallarının alınmasına sərf olunub.
2021-ci ilin yanvar-noyabr aylarında istehlak mallarının dəyər ifadəsində 26,9 %-i ticarət müəssisələri, 50,5 %-i fərdi sahibkarlar tərəfindən, 22,6 %-i isə bazar və yarmarkalarda satılıb. 2020-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə müəssisələr üzrə 19,3 % artıb, fərdi sahibkarlar üzrə 2,7 %, bazar və yarmarkalarda 0,4 % azalıb.
Hesabat dövründə pərakəndə ticarət şəbəkəsində bir ölkə sakini orta hesabla ayda 347,9 manatlıq, o cümlədən 188,4 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 159,5 manatlıq qeyri-ərzaq malları alıb.