Bakı. 7 aprel. REPORT.AZ/ Ötən il
Audit nəticəsində müəyyən edilib ki, Komitənin aparat üzrə büdcə proqnozları tərtib edilərkən müvafiq qanunvericilik aktlarının tələblərinə əməl edilməyərək bir sıra hallarda xərc maddələri üzrə əhatəli iqtisadi əsaslandırma və hesablamalar aparılmayıb, bəzi xərclər üzrə real tələbat və ötən illərin icra faizi nəzərə alınmayıb, tələbatdan artıq vəsaitlər nəzərdə tutulub. Nəticədə bəzi xərc paraqrafları üzrə kassa xərcləri aşağı olub, bəzi xərclər üzrə ilkin təyinat tam icra edilməyib.
Dövlət qulluğunun tənzimlənməyən qanunvericilik aktlarının tələblərinə riayət edilməməsi nəticəsində əmək haqqı, ezamiyyə müddətinin düzgün hesablanmaması səbəbindən ezamiyyə xərcləri artıq ödənilib, xidməti minik avtomobillərinin sayı həddinə əməl edilməyib, nəqliyyat vasitələrinin təmiri bəzi hallarda qüsur aktları tərtib edilmədən həyata keçirilib, normalara riayət edilməməsi nəticəsində artıq yanacaq silinib.
Komitəyə 2013-2014-cü illərdə dövlət büdcəsinin əsaslı vəsait qoyuluşu hesabına vəsait üzrə yerinə yetiriləcək təmir-tikinti işləri ilə bağlı mövcud qanunvericilik aktlarının tələblərinə riayət edilməyib, ödənişlər icraçının təqdim etməli olduğu sənədlər tələb olunmadan aparılıb, başa çatmayan təmir-tikinti işlərinin dəyəri müəssisənin balansında müvafiq hesabda əks edilməyib.
Bağlanmış müqavilələrdə və mal alışı sənədlərində (qaimə-faktura) malların adları, texniki tələbləri, ölçüləri, mənşəyi və parametrləri öz əksini tapmayıb, 2 halda müqavilə öhdəlikləri 23,5% və 12,3% icra edilərək heç bir səbəb göstərilmədən ləğv olunub və müvafiq icra hakimiyyəti orqanının razılığı alınmadan digər müəssisə ilə birbaşa müqavilə bağlanaraq icra edilib.
Smetada nəzərdə tutulmayan vəsait hesabına satınalma keçirilmədən brbaşa müqavilələr bağlanılmaqla Aerogeodeziya Müəssisəsi tərəfindən 14 ədəd, Mərkəz tərəfindən 12 ədəd, Fabrik tərəfindən 1 ədəd və İnstitut tərəfindən 20 ədəd nəqliyyat vasitəsi alınıb, müvafiq icra hakimiyyətinin razılığı olmadan həmin avtomobillərdən İnstitut tərəfindən 5 ədədi, Aerogeodeziya Müəssisəsi tərəfindən 9 ədədi, Mərkəz tərəfindən 8 ədəd Komitəyə və onun tabeliyində olan qurumlara əvəzsiz verilib.
İnstitut tərəfindən inzibati ərazi dairələrinin və bələdiyyə ərazisi sərhədlərinin koordinatlarının müəyyən edilməsi, çöl-tədqiqat və mərz nişanlarıın basdırılması işlərinin aparılması, xəritələrin tərtibi və sai rişləri üzrə tərtib edilən naryadlar bəzi halalrda İnstitutun və onun tabeliyində olan qurumların cavabdeh vəzifəli şəxslər tərəfindən, bəzi hallarda isə müvafiq iş icraçıları tərəfindən imzalanıb, bir sıra hallar isə naryadlar yoxlanılmadan qəbul edilib, nəticədə inzibati ərazi dairələrinin və ərazi dairələrinin və ərazi vahidlərinin döngə nöqtələrinin koordinatlarını göstərməklə sərhədlərinin müəyyən edilməsi, xəritələşdirilməsi və mərz nişanlarının qoyulmasına dair nümunəvi qiymət normalarının düzgün tətbiq edilməməsi səbəbindən 18 nəfər iş icraçısına artıq əmək haqqı ödənilib.
Nəzarət tədbiri üzrə Kollegiya Qərarında
Qeyd edək ki, Dövlət Torpaq Xəritəçəkmə Komitəsi Azərbaycan Prezidentinin 5 fevral 2015-ci il tarixli fərmanı ilə ləğv edilib.