Energetika Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə bu il 1192 müraciət daxil olub

Energetika Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə bu il 1192 müraciət daxil olub Daxil olan zənglərin 577-i elektrik enerjisi təchizatı, 160-ı qaz təchizatı ilə bağlı olub
Energetika
13 Aprel , 2021 10:03
Energetika Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə bu il 1192 müraciət daxil olub

2021-ci ilin I rübündə vətəndaş müraciətləri ilə bağlı Energetika Nazirliyinin “Çağrı Mərkəzi” və “Qaynar xətt”i vasitəsilə 1 192 zəng qəbul edilib.

Bu barədə “Report”a Nazirliyin mətbuat xidmətindən məlumat verilib.

Daxil olan zənglərin 577-i elektrik enerjisi təchizatı, 160-ı qaz təchizatı, 79-u sayğacların quraşdırılması, 14-ü istilik sistemi, 314-ü isə digər məsələləri əhatə edib. 42 zəng təşəkkür xarakterli, 6-sı isə Fövqəladə Hallar Nazirliyindən daxil olan qaz sızması və dəm qazı ilə bağlı olub.


Bu dövrdə daxil olan bütün zənglər operativ şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən müraciətlər aidiyyəti üzrə nazirliyin müvafiq struktur bölmələrinə və Enerji Məsələlərini Tənzimləmə Agentliyinə yönləndirilib və müraciət edən şəxslər araşdırmaların nəticələri barədə məlumatlandırılıb.

Qeyd edək ki, xüsusi karantin rejiminin davam etdiyi müddətdə vətəndaşlar müraciətlərini (012) “974” Çağrı Mərkəzi, (012) 598-16-55 “Qaynar xətt”i, [email protected] elektron poçt ünvanı və www.minenergy.gov.az internet səhifəsi vasitəsilə Energetika Nazirliyinə ünvanlaya bilərlər.

Son xəbərlər

Orphus sistemi