Yuxarı

​ASAN xidmət mərkəzlərində "Azəriqaz"la bağlı 32 min müraciət həllini tapıb

Qurum müraciətlərin hamısının tam icra edildiyini açıqlayıb

Bakı. 9 iyul. REPORT.AZ/ Cari ilin yanvar-iyun ayları ərzində Bakı şəhərindəki 1, 2, 3 və 4 saylı ASAN xidmət mərkəzlərində Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti (SOCAR) "Azəriqaz" İstehsalat Birliyinin xidmətləri ilə əlaqədar 31 957 müraciət öz həllini tapıb. Bu barədə "Report"a SOCAR-ın mətbuat xidmətindən məlumat verilib.

Məlumata görə, müraciətlər əsasən “smart” tipli qaz sayğacları ilə təchiz olunmuş istehlakçılara müvafiq xidmətlərin göstərilməsi, müraciətlərdən asılı olaraq “Azəriqaz” İB-nin müvafiq strukturlarından tələb olunan məlumatların əldə olunması və bu məlumatlar əsasında abonentlərə xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqədar olub.

Qurum müraciətlərin hamısının tam icra edildiyini açıqlayıb.

Mətndə orfoqrafik səhv aşkar etdinizsə, səhv olan hissəni qeyd edib Ctrl + Enter düymələrini sıxın.

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər


Orphus sistemi