Bakı. 10 mart. REPORT.AZ/ Bu ilin yanvar-fevral aylarında Azərbaycanda istehlak məqsədilə pərakəndə ticarət subyektlərində istehlakçılara 3,5 mlrd. manatlıq və ya 2014-cü ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 8,5% çox əmtəə satılıb. Bu barədə "Report"a Dövlət Statistika Komitəsindən məlumat verilib.
Satılmış istehlak mallarının 50,1%-ni ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 49,9%-ni qeyri-ərzaq malları təşkil edib və qeyri-ərzaq mallarının xüsusi çəkisi keçən ilin yanvar-fevral ayları ilə müqayisədə 3,3 faiz bəndi artıb.
Cari ilin ilk iki ayında elektron pərakəndə ticarət dövriyyəsinin həcmi ötən ilin yanvar-fevral aylarına nisbətən 1,5 dəfə artaraq 1 688,7 min manat təşkil edib. Əhali onlayn rejimində sifariş verdiyi istehlak mallarının 92,7%-ni hüquqi şəxslər, 7,3%-ni fərdi sahibkarların ticarət şəbəkələrindən alıb. Elektron ticarət dövriyyəsinin 95,9%-ni qeyri-ərzaq malları təşkil edib.
Hesabat dövründə ictimai iaşə dövriyyəsinin həcmi 2014-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 14,3% artaraq 141,7 mln. manat olub. Hüquqi şəxslərin iaşə obyektləri üzrə dövriyyənin həcmi 60,4 mln. manat, bu sahədə fəaliyyət göstərən fərdi sahibkarların subyektləri üzrə isə 81,3 mln. manat təşkil edib.