Bakı. 3 iyul. REPORT.AZ/ ABAD tərəfindən dəstəklənən ailə təsərrüfatlarının istehsal etdiyi yeni çeşid məhsullar satışa çıxarılıb.
ABAD-dan "Report"a verilən xəbərə görə, artıq "Bravo" marketlər şəbəkəsində Masallı, Balakən və Bakıdan olan bu ABAD-çıların yüksəkkeyfiyyətli ət və süd məhsulları öz alıcılarını gözləyir:
-Ələsgərovlar ailəsinin "Bəh-bəh" brendi altında təqdim olunan iki növ sosislər – bişmiş, hisə verilmiş və südlü sosislər;
-Şabanovlar ailəsinin "Bizim nemət" brendi altında təqdim olunan iki növ kolbasalar - kabanossi və krakovskaya kolbasaları;
-Hüseynovlar ailəsinin "Talalar" brendi altında təqdim olunan iki növ pendirlər - kaşar və saçaq pendirləri.
Yerli bazarda bu məhsullar ənənəvi komponentlərin mükəmməlliyi ilə fərqlənir. Tərkibində 100 faiz yüksəkkeyfiyyətli məhsullardan istifadə olunur və heç bir kimyəvi qatqı əlavə olunmur. Əlavə olunan təbii ədviyyatlar ət və süd məhsullarına xüsusi dad və ətir verir.
Qeyd edək ki, publik hüquqi şəxsdən dəstək alan ailə təsərrüfatlarının istehsal etdiyi məhsullar ABAD-ın təqdim etdiyi zəruri avadanlıqlarla təchiz edilən mobil konteynerlərdə istehsal edilir. Məhsullar texniki qaydaların tələblərinə uyğun olaraq bütün sertifikatlaşdırma testlərini keçib. ABAD leyblı altında buraxılan bütün məhsulların keyfiyyətinə xüsusi diqqət yetirilir.
Eyni zamanda satışa "Şirindil" brendi altında qənnadı məhsulları, "Avey" adı altında spirtli içkilər, ABAD və BMT-nin İnkişaf Proqramı əməkdaşlığı çərçivəsində ərsəyə gələn bal brendləri də satışa çıxarılıb: "Babadağ", "Sarı gəlin", "Balçı", "Faydalı", "Kəhraba", "1001 çiçək".
Xatırladaq ki, ABAD publik hüquqi şəxsi Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə 2016-cı il sentyabrın 23-də yaradılıb. Məqsəd Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafında vətəndaşların fəal iştirakına, kiçik və orta sahibkarlığın inkişafına, əhalinin məşğulluq səviyyəsinin artırılmasına və rəqabətqabiliyyətli ailə təsərrüfatlarının formalaşdırılmasına dəstək verərək sosialyönümlü layihələrin həyata keçirilməsidir.
ABAD publik hüquqi şəxsin fəaliyyətinin prioritet istiqamətləri dekorativ-tətbiqi xalq sənətkarlığı və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən ailə bizneslərinə dəstək göstərməkdir. Hazırda qida məhsulları sahəsində satışda 28 brend təqdim olunur.