Canlı əlaqə zamanı 140 176 sual xarakterli müraciət cavablandırılıb ki, onların da 13,2%-i qeydiyyat, 12,6%-i vergi növləri, 12,2%-i elektron imza, 11,2%-i elektron xidmətlər, 6,6%-i əmək müqaviləsi bildirişinin elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi, 3,9%-i vergi ödəyicisinə göndərilmiş mesajlar, 3,2%-i büdcə ilə hesablaşmalar barədə olub.
Daxil olmuş sual xarakterli müraciətlərin 4 027-si barədə araşdırma aparılması üçün müraciət vərəqəsi tərtib edilib, onlar orta hesabla 2,4 gün ərzində cavablandırılıb.
Hesabat dövründə vergi ödəyiciləri tərəfindən 12 290 dəfə vergi borcu, 6 900 dəfə vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün səsli menyu xidmətindən istifadə edilib.
Vergi ödəyicilərinə 1 320 528 məlumat xarakterli mesaj göndərilib. Onlardan 1 307 287-si qısa mesaj, 9 135-i ikitərəfli mesaj, 4 106-sı isə səsli mesaj olub. Vergi ödəyicilərinin 195 Çağrı Mərkəzinin xidmətindən razı qalma səviyyəsi 95,0% müəyyən edilib.
Yanvar-sentyabr ayları ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə daxil olmaların sayı 2 608 976 olub.